Klub üzemeltetés nagyvároson kívül

Klub üzemeltetése nagyvároson kívül

A Te klubod nem a fővárosban van, úgyhogy nyugodtan hátradőlhetsz és rád nem ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy akármilyen nagyságú budai vagy pesti klubra. Na ez egyáltalán nem igaz. Ne ringassuk magunkat tévhitekben. Azzal, hogy kifogásokat keresünk klubunk fejlesztésével kapcsolatosan, még az okok és indokok nem fognak változni.

Jól figyelj mert elárulunk egy titkot, amit jó ha már most nagy piros betűkkel feljegyzel magadnak: A klubod földrajzi helye nem változtat az alapvető módszereken, melyekkel emelni tudod szolgáltatásaid minőségét, növelni tudod a havi és az éves nyereséged és elégedetté tudod tenni az ügyfeleid.

Higgy nekünk. Minden fitness terem, wellness klub, tánc-falmászó-tenisz-sport klub ugyanazon az elven működik, és ha ráérzel a lényegre, akkor brilliáns eredmények birtokában találhatod magad. Ehhez azonban tudnod kell, hogy mely kifogásokban ringattad magad eddig és miért nem igaz egyetlen állítás sem az alábbiak közül. Lássuk hát a brutális tévhiteket, amik a mai napig rombolják a vidéki és kisvárosi klubtulajok motivációját a fejlődés irányába.

Induljon a tévhit romboló vonat. Gyere szállj fel egy körre, hátha tudunk újat mondani.

  1. Nálunk kevés ember dolgozik. Az emberek létszáma nem összehasonlítható egy nagyvárosi klubbéval. Ránk ezért nem vonatkoznak a nagyvállalati szabályok.

Dehogynem. Akármekkora is a klubod és akárhányan is dolgoznak a cégnél, az biztos, hogy mindig arányaiban nőnek majd a kiadások és a teendők is. Tehát ha egy nagyvárosi klub dolgozik 35 fővel, akkor neki ezzel a számmal kell beszorozni a bérkiadás összegét is. Hiába nagyobb a bevétele, a kiadásai is egyenesen arányosan nőnek a klub nagyságával és telítettségével párhuzamosan. A te 5 dolgozód bére is ugyanolyan arányú bevétel-kiadási görbével rendelkezik, mint egy nagy klubé. A rendszer tehát teljesen ugyanaz. Ezért érdemes átlátható és logikus szisztéma szerint dolgozni akkor is, ha csupán 2-3 ember dolgozik a klubodban.

  1. Nincs konkurenciám, hiszen én vagyok a környéken szinte az egyetlen ilyen klub. Sosem mennének máshova a vendégeim.

Logikus érvelésnek tűnik, de sajnos ez sem igaz ebben a formában. Attól, hogy földrajzilag nincs konkurenciád a nagyvárosi klubokhoz képest, (akik egymás hegyén –  hátán üzemeltetnek) a kis települések esetében a terület is sokkal kisebb. Ergó nem jut annyi vendégszám még így sem a klubodra, mint egy nagyvárosi klub esetében. Ezért minden lehetőséget és eszközt meg kell ragadnod ahhoz, hogy a te klubod irányába fordítsd az emberek figyelmét. Hogy a boltba járó Erzsi nénitől kezdve, a sarki fűszeresen át, mindenkinek igénye legyen hozzád járnia. A versengés tehát itt is megvan, csak éppen nem területi, sokkal inkább tartalmi. Ennek újragondolása fényévekre repíthet a mostani (jelenleg is bevételt termelő) klubodhoz képest. Vannak rá kiváló megoldásaink, de erről majd később…

  1. Ebben a klubban nincs szükség a sok speciális termékre, táplálék kiegészítőre és ezer féle turmixra, mert nincs rá igény.

A vidéki vagy kisvárosi klubok esetében óriási előny, hogy nagy valószínűséggel nincs a közvetlen környéken, vagy legalábbis 2-3 km-es távban egy táplálkozás kiegészítő (BioTech, Scitec, stb…) bolt. Ezáltal ha ezeket a termékeket te külön beszerzed és elkezded ajánlani a klubodban, akkor még nagyobb keresletet generálhatsz rá, mint a nagyvárosi klubok esetében. Ehhez azonban kedvet és igényt kell teremtened a leendő vendégeid fejében. Na itt kezdődik a feladat megdolgozása és megoldása. A lényeg, hogy ugyanúgy van benne potenciál, mint egy nagyvárosi klub esetében.

  1. Nincs szükséged marketingre, meg mindenféle online kampányra. A környéken úgyis mindenki tudja, látja, ismeri, hogy ott vagy. Teljesen felesleges hirdetni is.

Óriási badarság. Az online jelenléttel megcélozhatsz olyan embereket is, akik nem terveztek a környékeden járni, de autóval még így is közelebb esel hozzájuk, mint a következő terem. Ezt azonban nem fogják megtudni, hacsak nem kezded el hirdetni magad és nem kezded el kialakítani az online jelenléted. Ráadásul az online hirdetések által növelni tudod a klubod imázsát, számos cikket jeleníthetsz meg a klubod tematikáján belül (pl. Hogyan legyünk egyszerre fittek és szupermamik?) és mindezek mellett új közönséget teremthetsz magadnak.

  1. Nincs szükséged motivációs rendszerre, mert a te dolgozóid közül mindenki maximálisan motivált.

Hát az a nagy marha igazság, hogy az embereknek valójában mindig is szüksége van motivációra, csak sok esetben a tulajdonosi kör erről valamiért megfeledkezik. Ha viszont nincs a megfelelő módon motiválva a kolléga (nem, nem a fizetésemelésre gondolunk elsősorban), akkor sokszor észrevétlenül bevételkiesést okozhat a klubnak, a nem megfelelő hozzáállása, halogatása, lustasága vagy éppen a modora miatt. Szóval akármilyen kicsi is a klubod mérete, a kollégák motiválása nem elhanyagolható tényező.

Ezen az 5 ponton felül is van még rengeteg olyan szempont, amelyet érdemes más szemszögből megvizsgálnod ahhoz, hogy látványos eredményeket érhess el. Ne feledd, a tévhitek által csak kifogásokat gyártasz arra, hogy miért nem szükséges számodra a szakmai tanácsadás, vagy miért jó minden úgy, ahogy most van.

Viszont van egy jó hírünk! Itt és most, online jelentkezhetsz a teljesen ingyenes konzultációnkra, link: http://wellnessgate.hu/kapcsolat/ingyenes-konzultacio/ amelynek keretén belül segítünk Neked felmérni a Te klubodra szabott lehetőségeket. Ne halogass, vágj bele, és élvezd a kitörő sikerek és emelkedő bevételed csodás világát! Csupán egy lépés választ el tőle!

Legutóbbi bejegyzések

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Wellness Gate 2019 © All Rights Reserved. Design by WelnessGate.

Blogértesítő